Polityka zwrotów

Polityka zwrotów

ZWROT TOWARU

Możesz odstąpić od umowy bez podawania przyczyny w ciągu 14 dni od dostarczenia zamówionych produktów. Po prostu poinformuj nas o tym mailowo, telefonicznie lub tradycyjną pocztą. Zwrócimy Ci całą płatność wraz z kosztami dostawy w ciągu 14 dni. Otrzymane produkty odeślij do nas (na własny koszt) możliwie jak najszybciej, jednak nie później niż 14 dni od odstąpienia od umowy. Pamiętaj, że możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do momentu otrzymania zwracanego towaru.

REKLAMACJA WADLIWYCH PRODUKTÓW

Jeśli otrzymane produkty są wadliwe lub niekompletne, skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta. Do rozpatrzenia reklamacji będą nam potrzebne: numer faktury, opis usterki i data jej wykrycia, zdjęcia reklamowanych produktów oraz adres, pod którym znajdują się wadliwe produkty.

REKLAMACJA USZKODZEŃ W TRANSPORCIE

Jeśli po otwarciu przesyłki stwierdzisz, że zamówione produkty zostały uszkodzone podczas transportu, skontaktuj się jak najszybciej z firmą kurierską, aby sporządzić protokół szkody. Zadzwoń także (lub napisz) na naszą Infolinię, która poprosi Cię o skan protokołu szkody, numer faktury i zdjęcia uszkodzonych produktów.